تناسب اندام در عید با این خوراکی ها !
farhange.honare1
best
یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : farhange

 

تناسب اندام در عید با این خوراکی ها !


تناسب اندام در عید با این خوراکی ها !

اگر دچار کاهش وزن هستید و می خواهید در تعطیلات هم استراحت کنید و هم افزایش وزن پیدا کنید حتما از بادام هندی، تخمه آفتاب گردان زیاد استفاده کنید، مصرف زیاد این مواد مغذی سبب چاقی و مصرف متعادل آن سبب لاغری در افراد می شود.
 پسته، شکلات تلخ، بادام هندی، تخمه آفتاب گردان از جمله خوراکی و مواد مغذی هستند که سرعت سوخت ساز و متابولیسم شما را سریع افزایش می دهند.از آجیل به طور بی رویه پرهیز کنید اما رعایت و مصرف حد تعادل آن سبب لاغری می شود.اگر دچار کاهش وزن هستید و می خواهید در تعطیلات هم استراحت کنید و هم افزایش وزن پیدا کنید حتما از بادام هندی، تخمه آفتاب گردان  زیاد استفاده کنید، مصرف زیاد این مواد مغذی سبب چاقی و مصرف متعادل آن سبب لاغری در افراد می شود.در عید از مصرف چیپس و پفک و بستنی خودداری کنید زیرا چربی این خوراکی ها اشباع شده هستند و فشار خون و میزان قند را افزایش می دهند.

تا جایی که می توانید در دید و بازدیدها به جای مصرف خوراکی های شیرین از میوه ها استفاده کنید.

میوه ها کمک می کنند تا میزان سلامتی پوست و مو افزایش پیدا کند و در دوران نوروز بدنی سالم و به دور خستگی و بی حالی داشته باشیم.

در مصرف شیرینی جات بخصوص شیرینی های باید مراقب باشیم و از خوردن شیرینی هایی که کالری زیادی دارند پرهیز کنیم.



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhange.honare1 و آدرس farhange.honare1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 83138
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



IranSkin go Up
حدیث موضوعی